fbpx
X

Felloo daagt organisaties uit tot effectief samenwerken in nieuw Experience Center

Alleen organisaties die effectief werken zijn duurzaam in staat het hoofd te bieden aan alle veranderingen die continu op ze af komen. De manier waarop een team met elkaar samenwerkt is daarbij cruciaal: wordt er nog altijd veel gebeld, gemaild en met verschillende versies van documenten gewerkt? Of werkt men al samen via Microsoft Office 365, dat alle elementen voor de moderne werkplek van nu in zich heeft?

Nieuw Experience Center

In ons fonkelnieuwe Experience Center dat eind april in Almelo haar deuren heeft geopend, kunnen teams interactief beleven op welke manier je vanuit slimme technologie met elkaar kunt samenwerken. Bedrijven die zich vooral richten op hun kernactiviteiten zijn succesvol en groeien. Als ze vervolgens ook nog continu hun processen optimaliseren en werken met de klant voor ogen, dan hebben ze al gauw een stap voor op hun concurrenten. Je richten op de kern doe je door zo praktisch en laagdrempelig mogelijk met elkaar samen te werken. En daar blijken veel bedrijven een uitdaging te ervaren. Er gaat veel tijd verloren aan ineffectieve werkwijzen.

Interactieve leersessie blijkt eye opener

‘Tijdens onze interactieve sessies laten wij zien hoe je met behulp van de allerlaatste Microsoft-technologieën je organisatie slimmer en effectiever kunt laten werken, zodat je meer kunt doen in minder tijd’, zegt Jorian Broekhuizen, verantwoordelijk voor de procesverbetering binnen Felloo . ‘De Felloo experience is een interactieve sessie over de ins en outs uit de wereld van Microsoft 365 en de daarbij horende applicaties zoals onder meer Office, Sharepoint, Team en Skype for Business. Wij dagen teamleden uit om samen aan de slag te gaan op hun eigen devices, om zo te ervaren hoe innovatie leidt tot beter teamwork en verhoogde productiviteit.’

Zelf aan de slag wérkt

‘Samen werken is samen communiceren, we bespreken bestaande issues en behandelen deze met nieuwe technieken zodat het betrokken bedrijf sterker de toekomst tegemoet gaat. Wanneer je eenmaal beseft hoe processen effectiever kunnen en er ook naar handelt, dan verlaagt de werkdruk intern. Dat kan komen door iets simpels als helderheid over waar welk bestand staat opgeslagen, maar ook over het maken van duidelijke afspraken waardoor beslissingen niet meer over zes schijven hoeven te gaan. Waarom dit concept werkt? Omdat je in het center met elkaar in praktijk ervaart hoe zaken mis of juist goed kunnen lopen. We kunnen ook manipuleren in het Experience Center en dus de situatie naar onze hand zetten: deelnemers leren veel in korte tijd. En zélf actief bezig zijn werkt nog altijd vele malen beter dan lang luisteren naar een taaie presentatie’, besluit Jorian.

Benieuwd?

Je bent van harte welkom, neem even contact met ons op. We kijken uit naar je bericht.