← Terug naar cases

Klant uitgelicht: VersAlert

VersAlert BV is gespecialiseerd in het leveren van verswaren, non-food producten, kruiden en specerijen aan de detailhandel en buitenhuishoudelijke markt. VersAlert is opgericht in 2002 en is een combinatie van 3 bedrijven, te weten: Gerard Ram Verswaren te Woerden, van den Born Verswaren te Hoevelaken en Moerland Verswaren te Delfgauw. In januari 2007 zijn deze bedrijven gefuseerd.

Felloo heeft de vestiging in De Meern gekoppeld aan het Cloud Telefonie platform. Omdat de organisatie afhankelijk is van haar communicatie omgeving op gebied van haar commerciële activiteiten was er een duidelijke visie over welke wensen en eisen er op het gebied van communicatie waren. Daarnaast is er ook een besparing gerealiseerd op de kosten voor infrastructuur en belverkeer binnen VersAlert. Na het in kaart brengen van het wensen- en eisenpakket is er gekozen voor een bereikbaarheidskoppeling met het ERP-pakket dat binnen VersAlert gehanteerd wordt en de gebruikte exchange omgeving. Hierdoor heeft VersAlert een nog beter inzicht in de bereikbaarheid en wordt het klantcontact geoptimaliseerd. VersAlert heeft nu de mogelijkheid om efficiënter opdrachten te verwerken en klanttevredenheid te garanderen.

VersAlert maakt, na advies van Felloo, gebruik van het volgende:

  • Cloud Telefonie platform: inclusief vast mobiel integratie;
  • Data- en spraaknetwerk: spraak, data en internet over één netwerk gekoppeld;
  • Bellen en SIP via Felloo;
  • Unified Communications: bereikbaarheidsoplossing;

Versalert