Klant contact center

Voor organisaties die zich willen blijven onderscheiden van concurrenten, wordt klantcontact steeds belangrijker. Maar hoe zorgt u ervoor dat de communicatie- en dienstverlening van uw organisatie zo optimaal mogelijk is ingericht? Hoe kunt u overzicht houden over alle inkomende berichten en hoe voorkomt u dat klanten lang moeten wachten op antwoord?

Een klant contact center helpt u bij het optimaliseren van uw contact met klanten. Een optimaal ingericht contact center zorgt voor hogere klanttevredenheid. Het helpt uw organisatie een serviceniveau te bereiken dat de verwachtingen van uw klanten zelfs overtreft!

Helpdesk | Felloo

Nieuwsgierig hoe eenvoudig een klant contact center werkt?

Neem contact op

verbeter de klanttevredenheid van uw organisatie

U ontvangt realtime rapportages over de prestaties van uw klant contact center, zo kunt u de resultaten van uw klant contact center continu verbeteren. Verhoog eenvoudig de klanttevredenheid door in te spelen op de huidige prestaties van uw medewerkers.

Uw klant contact center wordt moeiteloos gekoppeld aan uw CRM en ERP-systeem, hierdoor ziet u direct wie er belt en wordt alle beschikbare informatie over deze persoon/dit bedrijf getoond. Verhoog de efficiëntie in uw organisatie door onnodig doorschakelen te voorkomen en direct de juiste medewerker de telefoon op te laten nemen.

Een klant contact center helpt uw organisatie bij het verbeteren van de klanttevredenheid. Klanten kunnen sneller geholpen worden, doordat ze niet meer oneindig doorverbonden hoeven te worden. Ze komen direct bij de juiste medewerker terecht, doordat het klant contact center alle beschikbare informatie toont.

U verhoogt moeiteloos en snel de efficiëntie in uw organisatie dankzij de naadloze koppeling met uw CRM en/of ERP-systeem. Uw klant contact center bevindt zich (als uw dat wenst) in de cloud, waardoor onderling bellen gratis is en dure investeringskosten in een telefooncentrale verleden tijd zijn.