Alles voor de thuiswerkplek
4923
Alles voor de thuiswerkplek

Door je werkplek zo optimaal mogelijk in te richten, gaat de productiviteit omhoog en kan het ziekteverzuim dalen. Hoe wij daarbij kunnen helpen?

Neem contact op

Alles voor de thuiswerkplek

IT-OPLOSSINGEN OP AFSTAND

Verbeter de flexibiliteit en zorg voor een toekomstbestendige werkplek, voor jezelf en voor jouw collega’s. De IT-oplossingen van Felloo helpen bedrijven om thuis te werken met de professionele service die je van ons gewend bent.

Neem het kantoor en alle benodigdheden mee naar huis.

Een virtuele desktop zorgt ervoor dat zelfs als een werknemer niet op kantoor is, hij overal teogang heeft tot zijn werkdesktop, bestanden en applicaties. Mits er een internetverbinding is. Een virtuele desktop werkt in principe hetzelfde als op jouw pc op het werk, alleen dat de volledige installatie wordt bewaard op een in de cloud gehoste server.

Medewerkers kunnen aan hun documenten werken en de belangrijke software gebruiken die ze nodig hebben om hun werk te doen (Photoshop of welke software dan ook waar uw bedrijf op vertrouwt). Alle documenten en wijzigingen worden opgeslagen in de cloud, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over versiebeheer – iedereen krijgt toegang tot de meest up-to-date documenten.

Naast het toevoegen van flexibiliteit, betekenen gehoste server- en virtuele desktopoplossingen ook dat u de kosten van een serverconfiguratie op locatie kunt verlagen. Servers zijn duur in termen van hardware, onderhoud en vereiste upgrades. Een in de cloud gehoste serveroplossing zorgt daarom voor aanzienlijke besparingen.

Slim thuiswerken voor het MKB

  • Voor 5 -149 werknemers

  • Slim samenwerken via Microsoft Teams: chat, bellen en online vergaderen
  • Altijd up-to-date: met de nieuwste Microsoft 365 office-apps
  • E-mail en agenda's: onderhoud contacten met klanten en collega's via Outlook en Exchange
  • Cloudopslag: beheer bestanden vanaf elke locatie
  • Ergonomie: zorg voor de ideale werkhouding
  • Producten: van kantoor naar thuiskantoor

Slim thuiswerken voor Grootzakelijk

  • Voor organisaties met 150+ werknemers

  • Slim samenwerken via Microsoft Teams: chat, bellen en online vergaderen
  • Directe telefoniekoppeling met telefoniebedienposten en compleet ingerichte contactcenters
  • Intelligente beveiliging: data beveiliging aan de bron
  • Toegang tot al uw applicaties: transformatie en moderniseren van applicatie omgeving
  • Cloud: eenvoudig toegang tot al uw data via elk device
  • Ergonomie: zorg voor de ideale werkhouding
  • Producten: van kantoor naar thuiskantoor

Thuiswerk producten

HP Probook 450 (laptop)

Een zakelijke laptop is geschikt voor iedere thuiswerkplek. Extra handig wanneer je niet zoveel ruimte hebt thuis. Standaard meegeleverd met Windows 10 Pro als besturingssysteem, zodat je vanaf huis inlogt op de interne bedrijfssystemen van kantoor. Hiermee heb je ook thuis toegang tot al jouw belangrijke bedrijfsdocumenten.

HP Prodesk 400 (desktop)

Geen laptop nodig omdat je enkel thuis aan de slag gaat? Of vind je het belangrijk dat de computer genoeg rekenkracht heeft voor zware programma’s zoals Photoshop? Of kies je voor een desktop met verstelbare schermen voor de juiste ergonomische houding? Dan is een zakelijke desktop voor het thuiskantoor een goed alternatief voor de laptop. Met onze standaardlicenties zijn jouw bestanden beter beschermd en benader je het netwerk van kantoor via jouw thuiswerkplek.

HP Elitedisplay E233 (Of als extra beeldscherm)

Vaak kiezen thuiswerkers voor één of meerdere beeldschermen op de thuiswerkplek. Dit geeft meer overzicht en zorg er ook voor dat je minder muisbewegingen moet maken. Door de verstelbaarheid van de monitor geef jij jezelf ook de mogelijkheid tot een betere zithouding. De mogelijkheden voor goede beeldschermen zijn eindeloos.

HP USB-C Dock G2

Werk je naast thuis ook vaak buiten de deur? Dan is een cradle of docking station het overwegen waard. Hierop sluit je randapparatuur zoals monitoren aan. Je hebt dan nog maar 1 kabel nodig voor een verbinding met jouw laptop. Zo werk je in een gemakkelijk met meerdere schermen tegelijk én maak je via een wifi kabel makkelijk gebruik van sneller internet.

Kyocera M5521CDW (kleuren laser multifunctional)

Mocht je voor je werk graag af en toe thuis wat printen, dan is een Laserjet printer waarschijnlijk de beste keuze. Ook behoefte aan een scan- en kopieer functie? Kies dan voor een kleine maar compatible zakelijke printer. Deze zijn speciaal ontworpen voor een zakelijke omgeving met beperkte ruimte maar hebben alle benodigdheden voor een zakelijk thuiskantoor.

Ubiquiti AC Pro (wifi accesspoint)

Thuis mindere wifi dan op kantoor? Dat komt vaker voor dan je denkt. Toch is een stabiele en snelle internetverbinding essentieel voor thuiswerken. Het videobellen en werken in de cloud vraagt nou eenmaal wat meer van je internetverbinding. Natuurlijk zijn er meerdere factoren die een sterke wifi verbinding bepalen bijvoorbeeld; meerdere mensen die tegelijkertijd gebruik maken van het internetnetwerk? Welke oplossing het best bij jou past? Dat ligt aan de situatie.

Mike NurgelAccountmanager
Op zoek naar thuiswerk oplossingen?




    Blijf productief en gefocust door een ergonomische werkplek

    Wat doe je als je voor het eerst in een auto stapt? Je verstelt de stoel zodat je bij de pedalen kunt en de weg goed kunt zien. Je verplaatst de spiegels om ervoor te zorgen dat je een vrij zicht hebt achter je en naar beide kanten. Bij de meeste auto’s kunt u de positie van de hoofdsteun en de hoogte van de veiligheidsgordel wijzigen. Deze aanpassingen maken autorijden veiliger en comfortabeler. Als u vanuit huis werkt, is het belangrijk om soortgelijke aanpassingen door te voeren.

    Als thuiswerken voor jouw een nieuw fenomeen is vanwege het coronavirus, let er dan op dat je jouw thuiswerk-kantoor veilig en comfortabel inricht met behulp van een paar ergonomische tips. Hierdoor verkleint u de kans op letsel en verhoogt u uw comfort, wat er uiteindelijk voor zorgt om productief en gefocust te blijven.

    Samenwerken met Teams

    Communicatie is key als het gaat om prettig samenwerken. Toch is communicatie binnen het bedrijf ook nog wel eens lastig. Want wat doe je als collega’s of medewerkers thuiswerken? Maar ook als ze wel op kantoor zijn, wil je ze niet altijd ‘lastigvallen’. Het antwoord: Microsoft Teams. Op een handige manier in een programma met elkaar communiceren, zowel dichtbij als op afstand.

    Microsoft Teams

    Teams is een applicatie die in het Office 365 pakket zit. Een online chatprogramma, waarin medewerkers kunnen samenwerken. In de online tool kunnen verschillende kanalen aangemaakt kunnen worden, waarin gechat kan worden. Daarnaast kun je met Teams ook bellen, videobellen en online samenwerking bij whiteboard.

    Teams biedt nog veel meer mogelijkheden. Je kunt ermee (beeld)bellen, er is een handige zoekfunctie waarmee je in een handomdraai dat ene document of de informatie van een bepaald persoon kunt vinden en dankzij deze zoekfunctie kun je ook eenvoudig alle gegevens van een (ex-)medewerker verwijderen. Voldoe je ook meteen aan de AVG. Wil je meer informatie rondom Microsoft Teams? Neem dan contact op met jouw accountmanager.

    Microsoft Teams integratie met Xelion

    Veel bedrijven willen bellen met Microsoft Teams, maar dan wel met behoud van alle Xelion functies die ze gewend zijn. Nu is er een whitelabel dienst voor telecompartners om het mogelijk te maken om met Microsoft Teams te bellen met behoud van de bestaande Xelion centrale en doorkiesnummers.

    Microsoft Teams heeft beperkte PBX functies. Door de Xelion centrale te gebruiken hoeven bedrijven niet in te leveren op telefonie functionaliteit en ze kunnen het bestaande nummerplan met verkort kiezen blijven gebruiken. Losse VoIP toestellen zijn niet meer nodig. Indien de Microsoft Teams client van een gebruiker niet beschikbaar is, kan een binnenkomende oproep door Xelion naar een achterwacht worden doorgeschakeld en daarmee wordt bereikbaarheid gegarandeerd.

    Microsoft Teams integratie met Mitel

    Voor bedrijven die al gebruik maken van Mitel in hun telefooncentrale is een integratie tussen Mitel en Teams een must-have. Call2Teams is een unieke add-on voor Office 365 die Mitel en andere telefoonsystemen integreert met Office 365, waardoor de functie ‘’Oproepen’’ binnen Microsoft Teams mogelijk wordt. Jouw personeel krijgt de mogelijkheid ​​om te bellen en gebeld te worden met de Microsoft Teams-app, op elk apparaat, waar ze ook zijn. Met behoudt van bestaande nummers, routering en callcenterfunctionaliteit.