Bekend, vertrouwd en dichtbij: Bilanx kiest bewust voor Felloo

Bilanx is een snelgroeiend Twents accountancykantoor dat waarde hecht aan een telefonie-partner die meedenkt, snel schakelt en dichtbij is. Die partner vonden ze in Felloo. “We zijn al jaren klant, dus het contact is vertrouwd”, vertelt team- en procesmanager Lienke Alferink. “Het is prettig om samen te werken met een partij die je organisatie écht kent en begrijpt.”

Bilanx

Medewerkers

100+

Vestigingen

3

Branche

Accountancy

Onze diensten

Eén betrouwbare partner voor alle locaties

Bilanx is een fullservice kantoor dat ondernemers in iedere levensfase voorziet van passend advies en de benodigde begeleiding. Lienke: “Of het nu over financiën, belastingen, juridische zaken of personeel en salaris gaat: we geven advies in begrijpelijke taal. Klanten waarderen dat. Intern houden we het ook graag overzichtelijk, bijvoorbeeld door het aantal leveranciers te beperken. Zo weten we altijd bij wie we terechtkunnen als er iets is.” Nadat Bilanx in 2024 ook een vestiging in Rijssen kreeg – naast Almelo en Hardenberg – werd het tijd om één telefoniesysteem te gaan gebruiken. De keuze om dit onder te brengen bij Felloo was snel gemaakt. “Het aanbod en de prijs lagen in dezelfde lijn, dus dat gaf de doorslag niet. Wat wél het verschil maakte? Felloo voelt vertrouwd. Telecom engineer Jurgen en accountmanager Rinaldi kennen we nu al jaren. Dat schakelt snel.”

“Wij verzorgen alle bereikbaarheid: van WiFi tot vaste en mobiele telefonie. In 2020 begon Bilanx met 35 gebruikers, nu zijn dat er 101. Jurgen en ik vinden het beide heel mooi om die groei van dichtbij mee te maken. Door de korte lijnen en onze vaste contactpersonen weten we elkaar altijd te vinden. En ook het feit dat Bilanx en Felloo beide in Almelo zitten, draagt bij aan het prettige contact.”

De overstap naar één centraal telefonieplatform

Om de telefonie van alle vestigingen te centraliseren, stapte Bilanx over op Xelion. “Ons oude telefoniesysteem was echt aan vervanging toe. We wilden niet via Teams bellen én we wilden één systeem voor alle locaties. Geen losse secretariaatsfuncties per vestiging dus, maar één centrale lijn. De livegang verliep soepel, al bracht de overstap naar bellen met een applicatie op de laptop wel wat vragen met zich mee. Collega’s moesten leren bellen met een headset: is die gekoppeld, hoor ik het geluid wel goed? Gelukkig konden we ook na livegang altijd bij Felloo terecht met vragen. Tegelijkertijd zijn wij gewend veel zelf op te pakken. Die combinatie maakte het voor onze eindgebruikers heel werkbaar.”

Ga ook aan de slag met Felloo

Onze expertise en innovatieve oplossingen zorgen ervoor dat jouw organisatie klaar is voor de toekomst. Neem vandaag nog contact met ons op of vraag een gratis demo aan.

Direct contact met onze consultants?